Velkommen på trening hos Treningsglede!

Yoga - 60 min. Passer for alle. En time til å finne ro, puste dypt og strekke / styrke kroppen på en trygg måte. Fokus på riktig innstilling av kroppen, repetisjoner og rolig fremgang for mestring og trygghet. En time hvor vi også øver opp fokus, konsentrasjon og tilstedeværelse. Vi lander litt. 

Corebar Vital - 55 min. Som de andre Corebar - timene, men uten hopp og løp. Tilpasses eventuelle skader. Fokus på å styrke kjernemuskulatur med enkle, effektive bevegelser. Styrke, balanse og kondisjonstrening. Passer for alle, og intensiteten styrer du selv. 50 minutter. www.corebar.no

Corebar  FIT - 55 min. Spennende kondisjon og styrketime med ekstra fokus på bevegelighet. Fartsfylt musikk og enkle trinn - kombinasjoner. Vi bruker en bøyd stang under hele treningen. 30 minutter kondisjon og 25 minutter styrke. Passer for dem som er litt trent til godt trent. 

Corebar HIT - 60 min. Som Corebar FIT, men med høyere intensitet i treningen og tyngre, mer eksplosive kombinasjoner. Kondisjonsdel er på 30 minutter, og styrkedel på 30 minutter. Klar for å slå løs? Bli med på denne! Passer bra for dem som er godt til veldig godt trent.

Catslide  - Liker du å ta ut alt du har? Vil du prøve gøy styrketrening? Da er denne timen for deg! Effektiv og funksjonell styrketrening med fokus på mage / rygg i alle øvelser. Timen passer for alle; vi tilpasser slik at du får maks utbytte.Vi sklir på matter som plasseres under hender / føtter, og gir maks i hver øvelse. 30 - 45 minutter.

Tabata  -  15, 30, 45 eller 60 minutter. En svært effektiv intervalløkt. Vi gjør styrke-, kondisjon - og spenstøvelser i 20 sekunder med så mange repetisjoner som vi klarer med god kvalitet. 10 sekunder hvile mellom hver øvelse. Vi gjør dette i 2 runder. Økten gir raskt en bedre form.

Sirkel - Sirkeltrening med spreke øvelser. Varighet på time kan tilpasses. Eksempelvis 8 øvelser gjøres i 3 runder med henholdsvis 30, 40 og 50 sekunders arbeidstid. Fellesøvelser mellom rundene. Styrke for hele kroppen og noe kondisjon. Passer for alle som vil trene kort, effektivt og med maks innsats.          

Zumba - dans deg i form med et smil! :) 30 - 60 min. En time som passer for alle, også dem med to "venstreføtter". Musikken er fylt med herlige latinamerikanske rytmer, og vi danser salsa, merengue, cumbia og mye annet. Enkle trinn, lite vrikking og god puls! :)                                                                           

                                                                                                              
Velkommen til herlig trening og overskudd! :)